خبر به دورترین نقطه جهان برسد
خبر به دورترین نقطه جهان برسد
که او نخواست به من خسته بی گمان برسد 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبر به دورترین نقطه جهان برسد... و آدرس asiiiir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نمیدونم کجا....

ولی میخوام برم....

یه جایی که از همه چیز و همه کس دور باشم....

میخوام برم دنبال خودم بگردم...

میخوام خودمو پیدا کنم...

دیگه نمیخوام اسیر باشم...

میخوام آزااااااد باشم...

شما که غریبه نیستید...

از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون...

روزگارم بر خلاف آرزوهایم گذشت...

به آرزوهام توی زندگیم نرسیدم...

به عشقم نرسیدم...

به اون جایگاهی که میخواستم نرسیدم...

ودر مقابل به تنهایی و غم و دلتنگی رسیدم...

میخواستم این وب رو حذف کنم...

اما دلم نیومد چون ازش کلی خاطره دارم...

چون یادآور روزای تلخ زندگیمه...

یه مدت میخوام با خودم خلوت کنم...

اگه یه وب جدید دست و پا کردم حتما خبرتون میکنم...

دلم برای همتون تنگ میشه...

اگه ازم بدی دیدید حلالم کنید...

برام دعا کنید....بای.

 



نظرات شما عزیزان:

مــآ دو تــــــــــــــــــــــــــــــآ
ساعت22:28---12 شهريور 1391
آ آآآ آآ آآآآآآآ آآآ آآآ


آآ اآآآآ آآآ آآ اااآآ آآآ آآااآآآ



دلمــــــــــــ وآست تنگیدهـــ آجی!



ملسی از لفطتت




دلمـــــــــــــــــــــ تنگیدهــــ




مـــــــــــآ دو تــــــــــــــــا
ساعت16:54---8 شهريور 1391
اِ اِ اِ آجی جونم این سیزا سیه نوشتی؟؟؟



بهـ قول پسمل عموم:بزنمـــــــــ تو ملاجت؟؟؟؟؟؟؟



اگه تهنام بذالی دیده باهت قهل میتونم

میلمـــــــــــ خودکشی میتونمــــــــــــــ


فهمیدی؟؟؟

منو تهنآ نذآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآر



حداقل آدرس بعدیتو بلام تو نظرا بذال

خو؟؟؟


بوووووووووووووووووووووس


+ بآزم پیشهــ مآ بیآی


بآی بآی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ] [ 18:43 ] [ مریم ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

ماندن به پای کسی که دوستش داری قشنگ ترین اسارت است
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 3409
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



mouse code

كد ماوس